Friday 20 May 2011

Depend nr 159


Nu när syrénerna står i full blom så blev jag sugen på syrénlila, så det fick det bli :)
Fast en av mina kära kollegor kallade det lavender ;) men det kan jag väl skriva under på oxå ;)
Fin formula, två lager räcker bra. Bra hållbarhet.
Färgen är fin, men är det unikt...? Nja... kanske inte :)
Blomman är olika nail stickers som jag matchat ihop till en.
Är osäker på om det här lacket fortfarande finns att köpa i handeln, men jag vill visa det ändå. Någon dubblett till detta lack finns garanterat. :)

Betyg: 6/10

Little Miss Impatiens kommentar: "Åh vilken fin körsbärskvist!" (Jaha.... nu var det kanske LACKET du skulle kommentera? ;) Red. anmärkning)

Mr Tickles kommentar: "Det var fint. Man vill liksom slicka på det ;) Har vi nåt godis hemma?"

English: Inspired by the Lilacs in full bloom I chose this polish. (Even though one of my colleagues called it Lavender ;)) Nice formula, this is two coats. No flaking for days. The colour is nice, but unique....? Not really. :) The flower is made by several different nail stickers. I'm not sure if this polish is still available in the shops, but I'm sure there's a dupe somewhere :)

No comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment but please be respectful :) Questions will be answered here as soon as possible. Spam will automatically not be published and/or deleted. Thank you for reading!