Friday 29 April 2011

Nails Inc Will & Kate

Så här på Will och Kates bröllopsdag så måste jag ju bara visa mina fina limited edition lack från Nails Inc som heter just Will och Kate. :D 
Will är det röda och Kate det beiga (eller nude som man också kan kalla det).
 
Är det inte helt underbara flaskor med glittriga korkar?! Will har Union Jack (engelska flaggan) i glitterstenar på sin kork och Kate har blå glitterstenar på korken.
Sen är ju förpackningarna hur fina som helst, kolla in rosetten! :)
 
Nej, de här måste provas snart! Kanske i kombination... Måla med den ena och kona (stämpla) med den andra... Tål att tänkas på! ;) Fina är de i alla fall!
 
Beställda från asos.com. En mycket bra site! De skickar jättesnabbt i motsvarighet till t.ex lookfantastic.com där man får vänta typ 3 veckor på sakerna.

English: This is Will and Kate from Nails Inc. I just had to show it to you since it's their wedding day today ;) Will is red and Kate is beige. The bottles and the wrapping are just adorable! I have to try them soon! :) I've ordered them from asos.com. A fantastic site, they ship immediately! At lookfantastic.com you have to wait up to three weeks for your order to arrive...

2 comments:

  1. Still a virgin!?? Whyyy?

    Behöver väl knappast säga att jag skulle ha slitit upp förpackningarna direkt, de hade nog parats och tom fått bebis inom ett par dagar :D

    Vilket tålamod du har güzen ;)

    ReplyDelete
  2. Jag vet PRECIS hur du skulle agera Little Miss Impatient...! ;)

    Förresten har jag inget tålamod... jag är lat! ;)

    Püss å kram!

    ReplyDelete

Feel free to leave a comment but please be respectful :) Questions will be answered here as soon as possible. Spam will automatically not be published and/or deleted. Thank you for reading!