Friday 25 February 2011

Depend nr. 227, turkost med minisilverglitter i

Har precis testat Depend 227. Vilken formula!!! Täckande och lättjobbat! Ett lager hade räckt om jag inte hade klantat mig med underlacket innan!
Fast silverglittret syns väldigt dåligt, bara om man tittar nära i starkt ljus eller solljus. En besvikelse. :/
Det ser bara... turkost ut... Snyggt i och för sig, men ett sånt Dependlack har jag redan i nästan exakt samma nyans (nr 54). Det känns lite som om de bara tagit 54:an (förra årets sommarsuccé by the way, den var slut överallt ett tag) och slängt i lite silverglitter. (Okej, 227 är en aningens, aningens mörkare nyans, men det är knappt märkbart.)
Men 25 spänn är väl inte mycket att bråka om egentligen? ;) 227 är fint, men inte unikt.
Ska lägga upp en jämförelse sen mellan 227 och 54 så får ni se själva :)

Betyg: 7/10

Little Miss Impatient's kommentar: "Jag känner inget för den. Tyvärr lite blaha blaha. För mesig för dig...eller så har du inte konat den tillräckligt :) Betyg: 3/10"

Mr. Tickle's kommentar: "Vad ska jag säga älskling? Det är ett nagellack. Det är grönt. Det glimrar. Det är snyggt."

English: A lovely formula! One coat is enough! The silver glitter is a disapointment though. You can barely see it after application. But for 25 SEK... it's ok ;)

No comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment but please be respectful :) Questions will be answered here as soon as possible. Spam will automatically not be published and/or deleted. Thank you for reading!